Branded Content

L’Associació Festivals Chopin de Valldemossa presenta el Festival Chopin 2025

Aquesta edició comptarà amb la participació de reconeguts pianistes internacionals

BC

El pianista Boris Giltburg

|

L’Associació Festivals Chopin de Valldemossa presenta una programació excepcional per al Festival Chopin 2025, que es desenvoluparà en espais emblemàtics de Mallorca com el Castell de Bellver, la Cel·la núm. 2 de la Cartoixa de Valldemossa i el Teatre Principal de Palma. Malgrat els desafiaments logístics, el festival manté el seu compromís amb la qualitat artística i la difusió de l’obra del genial compositor polonès.

Aquesta edició comptarà amb la participació de reconeguts pianistes internacionals com Boris Giltburg, Dina Nedeltcheva, Mateusz Dubiel i Muza Rubackyte, que oferiran concerts inoblidables en un ambient íntim i exclusiu.

Programació Festival 2025

Juliol / Castell de Bellver
• Dissabte, dia 26 a les 21.00 hores. Concert a càrrec del pianista Boris Giltburg. Es poden reservar les entrades a www.palmacultura.cat o a www.giglon.com/artista/ayuntamiento-de-palma-de-mallorca

Agost / Cartoixa de Valldemossa: CEL·LA NÚM. 2
• Dissabte, dia 9 i diumenge dia 10 a les 21.30 hores. Concerts a càrrec de la pianista Dina Nedeltcheva. Es poden reservar les entrades a www.ticketib.com

• Dissabte, dia 23 i diumenge dia 24 a les 21.30 hores. Concerts a càrrec del pianista Mateusz Dubiel. Es poden reservar les entrades a www.ticketib.com

Setembre / Teatre Principal de Palma.
• Dimecres, dia 17 a les 21.30 hores. Concert a càrrec de la pianista Muza Rubackyte. Reserva d’entrades a www.teatreprincipal.com a partir del dia 27 d’agost.

Més informació a: info@festivalchopin.com

Les activitats del Festival Chopin 2025 estàn subvencionades pel Consell de Mallorca, l’Ajuntament de Palma i la col·laboració de l’Ajuntament de Valldemossa.

Sin comentarios

No hay ningún comentario por el momento.

Lo más visto